UPDATE 2: GROTE CLUBACTIE 2023

19 oktober 2023 8:45

De Grote Clubactie is alweer bijna een maand onderweg en er zijn al meer dan 1200 loten online verkocht. Een geweldig resultaat!

Er zijn meerdere teams en individuele lotenverkopers die kans maken op geweldige prijzen. Superspannend! De actie loopt nog wel eventjes door. Ga jij of jouw team er straks met een van de prijzen vandoor?

Tussenstand
Op de ranglijsten voor individuele lotenverkopers en de teamverkoop is het erg spannend! Het is lastig te voorspellen wie er met een prijsje vandoor gaat. De papieren loten zijn hier namelijk nog niet bij opgeteld. Het zou dus zomaar kunnen dat de nummer 10 ontzettend veel papieren loten heeft verkocht en straks als een speer stijgt in het lotenklassement! Als je het goed hebt bijgehouden, kun je de lotenmeter invullen en dan heb jij zelf wel een beter inzicht in jouw score.Tussenstand_GCA_2023.png
Kids verkoopwedstrijd

Verkoop 40 loten of meer en scoor mooie prijzen!
De Grote Clubactie organiseert elk jaar een landelijke verkoopwedstrijd. De 1.000 beste lotenverkopers van Nederland kunnen diverse prijzen winnen. Heb jij je al aangemeld?

Aanmelden landelijke kids verkoopwedstrijd

Voorwaarden teamprijzen
Ook SVL heeft weer een mooi prijzenpakket samengesteld. Zo zijn er prijzen voor de beste verkopers en de best verkopende teams. Om in de SVL-prijzen te vallen als team, is het belangrijk dat je aan beide voorwaarden voldoet:

1. Ieder teamlid heeft minimaal 1 lot verkocht
  2. Je hebt het minimaal aantal verkochte loten behaald dat bij de prijs hoort
Benadruk dit als je elkaar spreekt langs de lijn en deel deze voorwaarden meerdere keren in de teamapp. Zo is het voor iedereen duidelijk! Je kunt uiteraard ook het zekere voor het onzekere nemen en van ieder teamlid 1 lootje kopen! 😉

De teamprijzen zijn:

1. Trainingspakken voor het gehele team (bij minimaal 150 verkochte loten)
  2. SVL-tassen of Training/warming-up shirts voor alle spelers met initialen bedrukt (bij minimaal 125 verkochte loten)*
  3. Etentje bij Verhage in Winkelcentrum Leidschenveen met alle spelers en max. 2 trainers voor maximaal 10 euro per persoon (bij minimaal 100 verkochte loten)

* Dit betreft een teamprijs. Er dient dus een keuze gemaakt te worden voor tassen óf shirts (in 1 kleur).

Tips en tricks
Wi je nóg meer loten verkopen? Kijk dan snel bij de Tips en Tricks en ga direct aan de slag!
Heb jij jouw persoonlijke link al via Whatsapp (van je ouders) doorgestuurd naar alle buren, vrienden, collega's, familie en kennissen?

Je kunt hier onderstaand voorbeeld voor gebruiken:

VOORBEELDBERICHT WHATSAPP

Inleveren verkoopboekjes

Vanaf heden kunnen volle verkoopboekjes worden ingeleverd in de inleverbox achter de bar. Uiteraard mag je hier niet zomaar zelf komen, dus lever jouw boekjes in bij het aanwezige barpersoneel of vraag je ouders of trainer(s) dit even voor jou te doen.

LET OP: Papieren loten (verkoopboekjes) kunnen worden ingeleverd t/m zaterdag 29 oktober a.s!

Je kunt uiteraard wel gewoon doorgaan met het online verkopen van loten tot de einddatum van 13 november 2023.

Heel veel succes met de laatste lootjes!

Lees meer over:
clubactie clubactie 2023 gca grote clubactie