SV Leidschenveen doet mee met de Grote Clubactie!

17 september 2023 11:15

Dit jaar verkopen wij weer loten met de Grote Clubactie. De vereniging zet samen de schouders eronder!

We hopen op een mooie opbrengst om eindelijk de elektronische scoreborden te kunnen plaatsen en het plein voor het clubgebouw gezelliger te maken. De landelijke startdatum van de Grote Clubactie is op zaterdag 23 september.

Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media.

Koop loten en steun onze vereniging!
Je maakt ook nog eens kans op mooie prijzen. Check hier onze verkooppagina: Verkooppagina SV Leidschenveen

Vorig jaar haalden we € 3611,16 op en hiervan is het grootste gedeelte gereserveerd om het plein voor het clubgebouw gezelliger te maken en het terras op te knappen. Dit jaar hopen we weer op zo’n mooi bedrag, hopelijk kunnen we dan ook elektronische scoreborden plaatsen op veld 1!

Klik op onderstaande afbeelding voor een kort instructiefilmpje.

Wij_doen_mee.jpg

We doen het samen
We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving! Wil je meer weten over de Grote Clubactie, ga dan naar: https://www.clubactie.nl/lotenverkopers.

Heel veel succes gewenst met de lotenverkoop! Jouw inzet is goud waard!

Heb je alsnog vragen of onduidelijkheden, stuur dan een mailtje naar [email protected]

Sponsorcommissie SV Leidschenveen

Lees meer over: