Clupdate 2: Tussenstand, inleveren boekjes en mooie prijzen winnen

31 oktober 2022 8:15

Dennis Kantoor

De Grote Clubactie is alweer ruim een maand onderweg en er zijn al bijna 1000 loten online verkocht. Er zijn meerdere teams en lotenverkopers die kans maken op geweldige prijzen. Superspannend! De actie loopt nog wel eventjes door. Ga jij er straks met een van de prijzen vandoor? Ook lees je hier meer over de einddatum van de Clubactie 2022 en het inleveren van verkoopboekjes.

De huidige tussenstand

De top 5 van de individuele lotenverkopers zit erg dicht bij elkaar! Toch is het nog lastig te voorspellen wie er met een prijsje vandoor gaat. De papieren loten zijn hier namelijk nog niet bij opgeteld. Het zou dus zomaar kunnen dat de nummer 10 heel wat papieren loten heeft verkocht en straks als een speer stijgt in het lotenklassement! Als je het goed hebt bijgehouden, kun je de lotenmeter invullen en dan heb jij zelf wel een beter inzicht in jouw score.

Voor wat betreft de teams houden we het exta spannend. Wel verklappen we dat de nummer 1 bijna 100 loten heeft verkocht en de nummer 5 bijna 60. Om in aanmerking te komen voor de prijzen, moeten er nog wel iets meer loten worden verkocht door de teams en het is tevens erg belangrijk dat ieder teamlid minimaal 1 lot heeft verkocht! Check de voorwaarden nog eens goed in de allereerste email die je hebt ontvangen!

Tussenstand_GCA_31-10.jpg
Inleveren boekjes

Vanaf heden kunnen alle boekjes worden ingeleverd in de schatkist achter de bar. Uiteraard mag je hier niet zomaar zelf komen, dus lever jouw boekjes in bij het aanwezige barpersoneel of vraag je ouders of trainer(s) dit even voor jou te doen.

LET OP: Papieren loten (verkoopboekjes) kunnen worden ingeleverd t/m zaterdag 12 november a.s.!

Je kunt uiteraard wel gewoon doorgaan met het online verkopen van loten tot de einddatum van 21 november 2022.

Verkoopboekje_inleveren_2.jpg

Verkoopwedstrijd SVL

Vanuit de Sponsorcommissie van SV Leidschenveen hebben we weer mooie individuele prijzen beschikbaar gesteld voor de nummers 1 t/m 3 van bovenstaand klassement. Om je te helpen herinneren:

1. SVL Trainingspak óf SVL hoodie van JAKO (je mag zelf kiezen wat het lekkerste zit)
  2. SVL Voetbaltas voor al jouw voetbalspullen (wel zelf inpakken he? 😊)
  3. Eredivisie voetbal óf WK-bal

Als team kun je ook weer geweldige prijzen winnen, zoals:

1. Trainingspakken voor het gehele team (bij minimaal 150 verkochte loten)
  2. SVL-tassen of warming-up shirts voor alle spelers met eigen naam bedrukt (bij minimaal 125 verkochte loten)
  3. Etentje bij Verhage in Winkelcentrum Leidschenveen met alle spelers en max. 2 trainers voor maximaal 10 euro per persoon (bij minimaal 100 verkochte loten)

Landelijke verkoopwedstrijd Grote Clubactie 2022

De Grote Clubactie organiseert zelf ook ieder jaar een grote Kids Verkoopwedstrijd. Tijdens deze 50e editie van de Grote Clubactie vieren we dit feestje samen met zoveel mogelijk mensen. Daarom heeft dit jaar, iedereen die met deze wedstrijd mee doet, gegarandeerd prijs! Dus kom maar op en zet je schouders eronder.

Verkoop jij 40 loten of meer? Dan heb je met de Kids-verkoopwedstrijd altijd prijs dit jaar! Het prijzenpakket bestaat uit maar liefst duizenden prijzen met als hoofdprijs een PlayStation 5!

• Hoofdprijs 2022: PlayStation 5
  • 2e prijs: Fiets
  • 3e t/m 37e prijs: 4 entreekaarten Bobbejaanland
  • 38e t/m 40e prijs: Cadeaupas Top1Toys t.w.v. € 150,-
  • 41e t/m 65e prijs: Masita trainingspak
  • 66e t/m 165e prijs: 2 entreekaarten THIS IS HOLLAND
  • 166e t/m 265e prijs: Masita cadeaubon t.w.v. € 25,-
  • 266e t/m 365e prijs: Cadeaupas Top1Toys t.w.v. € 25,-
  • 366 t/m 500e prijs: Pathé Thuis Kadocode

NIEUW: iedereen die zich heeft ingeschreven voor de Kids-verkoopwedstrijd én 40 loten heeft verkocht, ontvangt een voucher om een gratis bal op te halen in één van de 160 winkels van Top1Toys en Marskramer. Lees hier meer over op de website van de Clubactie.

Afbeelding_clupdate_2.jpg

KLIK OP DE AFBEELDING OM JE AAN TE MELDEN VOOR DE KIDS VERKOOPWEDSTRIJD VAN DE 50e EDITIE VAN DE GROTE CLUBACTIE

*Aanmelden doe je pas wanneer je klaar bent met loten verkopen, want je kan je maar één keer opgeven met het totaal aantal verkochte loten!

Nog eventjes heel veel succes met het verkopen van loten en vergeet de boekjes niet op tijd in te leveren!

Groetjes,

Sponsorcommissie SV Leidschenveen

Lees meer over:
GCA clubactie grote clubactie prijzen