UPDATE 1: Grote Clubactie 2023

3 oktober 2023 8:45

De kop is eraf!
We zijn alweer 10 dagen onderweg met de Grote Clubactie en dit jaar is er sprake van een flitsende start.

Inmiddels staat de teller alweer op bijna 1000 verkochte loten en dit resultaat is verdubbeld t.o.v. dezelfde periode vorig jaar. Chapeau!

De belangrijkste statistieken en de huidige tussenstand (bijgewerkt t/m 2-10-2023)
statistieken_2.jpg

De verkopers ranglijsten (bijgewerkt t/m 2-10-2023)

Tussenstand_banner_1.png

Tips & Tricks
Tips_en_tricks.png

De algemene SV Leidschenveen verkooppagina (vergeet dus niet jouw naam in te vullen bij een verkoop via deze QR code!)
QR_code_SVL.pngLiever niet online?
Gebruik dan het lege verkoopboekje en laat alle gegevens invullen met pen. Het is dan wel belangrijk dat je het strookje met gegevens in het boekje bewaart en op tijd inlevert in de schatkisten achter de bar. Heb je alle loten in het boekje verkocht? Vraag dan een nieuw boekje aan, zodat je lekker door kunt gaan met verkopen.

De actie loopt t/m 13 november, dus je hebt nog ruim voldoende de tijd om de huidige ranglijst eens flink om te gooien!

Heel veel succes gewenst de komende weken!

Sportieve groet,
Sponsorcommissie SV Leidschenveen