SV Leidschenveen en sponsoring

SV Leidschenveen heeft momenteel in de Rabobank een grote en daarnaast een flink aantal kleinere sponsoren. We zijn trots dat Rabobank tevens onze shirtsponsor is. De meeste van onze kleinere sponsoren hebben zich verbonden aan een specifiek team of aan ons jaarlijkse voetbaltoernooi.

Omdat onze vereniging groeiende is, zoeken we nog steeds sponsoren die zich willen verbinden aan onze kernwaarden en onze ambities. Voor de uitstraling van onze vereniging willen we al onze voetbalteams voorzien van SV Leidschenveen-trainingspakken en liefst ook een sporttas. Daarnaast willen we onze trainers en coaches verder ondersteunen met opleidingen en begeleiding en een nieuwe coachjas. Tot slot groeien we als vereniging toe naar een standaard ‘eerste’ senioren voetbalteam. Dit vraagt ook om aanvullende financiële middelen.

Waarom is SV Leidschenveen interessant voor jou als sponsor?

SV Leidschenveen is een jonge en (financieel) gezonde sportvereniging. We staan voor Plezier, Respect, Sportiviteit en Gastvrijheid. We draaien geheel op vrijwilligers, we zijn trots op de vereniging die we zelf opbouwen en onderhouden. Ook hebben we een goede naam bij de KNVB en andere verenigingen. Sponsorship van SV Leidschenveen kan op een positieve en creatieve manier bijdragen aan de profilering van jouw bedrijf of organisatie.

Juist SV Leidschenveen is interessant. We hebben een duidelijke verbinding met de Haagse wijk Leidschenveen (21.000 inwoners). Daarnaast ligt de club in de directe nabijheid van de gemeente Pijnacker-Nootdorp, de Haagse Wijk Ypenburg en het bedrijvenpark Forepark. In onze directe nabijheid bevindt zich de British School. Bovendien zijn onze voetballers en voetbalsters elk weekend actief op velden in de Haagse, Leidse en Rotterdamse regio. Genoeg mogelijkheid voor een goede exposure dus.

Zo is er veel meer. Ons jeugdvoetbaltoernooi is al jaren een begrip in de regio. Het is een echt visitekaartje voor onze vereniging. Ook hebben we een prachtig modern sportcomplex met goede ontvangstmogelijkheden.

Kortom: sponsoring is een mooie kans om maatschappelijke betrokkenheid te tonen bij een gezonde, bloeiende en jonge vereniging. En daarbij jouw bedrijf of organisatie positief op de kaart te zetten.

Mogelijkheden sponsoring

We gaan graag met jou in gesprek om jouw wensen te bespreken. Om je een idee te geven van de eventuele mogelijkheden vind je hieronder een aantal opties:

1. Verenigingssponsor

Als verenigingssponsor verbind je je met de totale vereniging SV Leidschenveen. We werken in overleg met jou een partnership uit. Dit is altijd maatwerk, afhankelijk van de wensen van jouw bedrijf of organisatie en onze mogelijkheden Een greep uit onze mogelijkheden voor sponsoring:

• Eén of meerdere reclameborden langs het hoofdveld;
  • Eén of meerdere borden langs veld 2 en/of veld 3;
  • Jouw logo op onze website;
  • Jouw logo in onze voetbalapp;
  • Jouw logo en/of reclameboodschap op beeldscherm in ons clubhuis;
  • Jouw logo in ons (digitale) jeugdtoernooiboekje;
  • Sponsor van ons voetbal- of tennistoernooi;
  • Sponsor van een van onze teams dat ook internationale toernooien bezoekt;
  • Sponsor van een van onze (jeugd)activiteiten zoals Paasfeest, Sinterklaasfeest, voetbalkamp, 35+ voetbalavondtoernooien;
  • Trainingspakken voor een of meer van onze teams;
  • Sporttassen voor een of meer van onze teams;
  • Trainingskleding voor onze trainers.

Neem vooral contact met ons op. In onderling overleg stellen we dan een sponsorpakket samen. Bijvoorbeeld een pakket met een bord langs de velden, een logo op de website of op de schermen in het clubgebouw en de sponsoring van één van onze teams.

2. Teamsponsor

Een teamsponsor verbindt zich aan een van de teams van SV Leidschenveen. Ideaal voor een ouder die het team van zijn dochter of zoon wil steunen. We zien daarin twee mogelijkheden: het sponsoren van trainingspakken en/of sporttassen.

Richtprijs per trainingspak inclusief bedrukking (sponsorlogo 1 kleur wit): kindermaten (t/m 164) 47 euro ex btw. Pak gaat minimaal 2 seizoenen mee.

Richtprijs per trainingspak inclusief bedrukking (sponsorlogo 1 kleur wit): seniorenmaten (S t/m XXXL) 52 euro ex btw. Pak gaat minimaal 2 seizoenen mee.

Richtprijs per sporttas (junior met zijvakken) inclusief bedrukking: 35 euro ex btw.

3. Toernooisponsor

SV Leidschenveen heeft jaarlijks een tweedaags jeugdtoernooi met meer dan 2500 bezoekers uit de wijde regio. Een mooie gelegenheid voor bedrijven om zichtbaar te zijn. Het is bijvoorbeeld mogelijk om de naam van jouw bedrijf of organisatie te verbinden aan ons toernooi. Voor 1500 euro draagt het toernooi de naam van jouw bedrijf. Verder zijn er mogelijkheden om met jouw bedrijf aanwezig te zijn op het toernooi. Om jouw product onder de aandacht te brengen of zelfs te verkopen. In overleg met jou komen we tot een optimale invulling.

Interesse?

Ben je enthousiast geworden en wil je in gesprek over de mogelijkheden? Stuur ons een bericht via het contactformulier, of rechtstreeks via [email protected].

Contactformulier