Clupdate 4: Eindstand Grote Clubactie 2022 en prijswinnaars

8 december 2022 8:15

Wat een fantastische prestatie is er geleverd! In dit jubileumjaar van de Grote Clubactie is er weer een geweldig bedrag opgehaald voor de vereniging. Maar liefst € 3.611,16 is er opgehaald dit jaar! Lotenverkopers bedankt. Jullie inzet is letterlijk goud waard! ❤️

Zoals ieder jaar, waren er leuke prijzen te verdelen onder de lotenverkopers. Prijswinnaars van de individuele prijzen zijn:

1. Jorijn (JO12-4) – SVL trainingspak of hoodie van JAKO (naar keuze)
  2. Pepijn (JO7-3) – SVL tas van JAKO
  3. Gijs (JO11-1) – Eredivisie of WK-bal (naar keuze)

De teamprijzen gaan naar de teams die de meeste loten hebben verkocht (én voldoen aan alle voorwaarden) en dit jaar ziet de eindstand er als volgt uit:

1. JO12-1 (265 loten) – JAKO kledingpakket t.w.v. €500
  2. JO7-3 (221 loten) – SVL Tassen of warming-up/ trainingsshirts voor het hele team (naar keuze)
  3. JO11-1 (164 loten) – Etentje bij Verhage met het hele team voor max. €10,- p.p.

Jorijn, Pepijn, Gijs en de JO12-1, JO7-3 en JO11-1,
Van Harte Gefeliciteerd!

Prijswinnaars_GCA_2022.jpg

Met alle (ouders van) individuele prijswinnaars wordt binnenkort contact opgenomen en voor de teamprijzen zal er contact worden opgenomen met de teamouders.

Iedereen ontzettend bedankt voor de inzet!

PS: Heb je loten gekocht? Check dan snel via onderstaande link of je in de prijzen bent gevallen:

Lotenchecker Grote Clubactie 2022

Met vriendelijke groet,