Gastheer / vrouw

12-06-2023

Vrijwilligers Zaterdagdienst

Ben je op zaterdag lekker vroeg uit de veren, of juist vaak tot het einde op het sportcomplex te vinden? Meld je dan aan voor onze zaterdagdienst! Wij zoeken nieuwe leden voor de commissie die op zaterdag bij toerbeurt de boel draaiend houdt als wedstrijdcoördinator en eerste aanspreekpunt is voor leden en gasten.

Je zult eens in de paar weken een dienst draaien van 7.30-12.30 of van 12.30 tot de laatste wedstrijd is afgelopen. Op dit moment bestaat het team uit een aantal enthousiaste leden en wij zoeken uitbreiding om de diensten beter te kunnen spreiden.

Een greep uit jouw werkzaamheden

• Het complex openen;
  • Teams ontvangen en wegwijs maken (veld en kleedkamer doorgeven);
  • Hulp bieden bij vraagstukken van de bar/keuken als die zich voordoen;
  • Standen invoeren in de app;
  • Zorgen dat kantine en kleedkamers netjes achter worden gelaten aan het eind van de dag en het complex afsluiten;
  • Bij eventuele calamiteiten de regie nemen.

SV Leidschenveen is een gezonde en groeiende sportvereniging die de kernwaarden Respect, Plezier, Sportiviteit en Gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Wij draaien 100% op de inzet van geweldige vrijwilligers die het voor onze leden mogelijk maken om iedere week hun hobby weer uit te oefenen. Help jij ons mee de zaterdagen vlekkeloos te laten verlopen?

Wat kun jij van ons verwachten?
De zaterdagdienst is op basis van vrijwilligheid. Hier staat geen vergoeding tegenover maar natuurlijk wel sportplezier, dankbaarheid en waardering van de leden!

Heb je interesse in deze functie of wil je meer weten? Dan kun je contact opnemen met Laura de Jong via  [email protected].

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder