Voorzitter

11-06-2023

Voorzitter

Betrokken, actief en verbindend. Dat is de nieuwe voorzitter die wij zoeken! Een besluitvaardige en inspirerende sportman of -vrouw die samen met de andere bestuursleden en vrijwilligers verder gaat bouwen aan de ambitie om SV Leidschenveen de leukste club van Den Haag en omgeving te maken.

Wij bestaan sinds 2012 en zijn daarmee een jonge, groeiende, gezonde sportvereniging die de kernwaarden Respect, Plezier, Sportiviteit en Gastvrijheid voorop heeft staan. Onze nieuwe voorzitter neemt samen met het bestuur initiatieven om de vereniging organisatorisch, financieel en sportief naar een hoger niveau te brengen en te zorgen voor het echte clubgevoel bij de leden.

Een greep uit jouw werkzaamheden:

• Je bepaalt samen met de andere bestuurders het beleid binnen de vereniging;
  • Je vertegenwoordigt de vereniging actief, zowel intern als extern en ziet kansen om te innoveren en professionaliseren;
  • Je onderhoudt contacten met de gemeente, sportverenigingen en overige samenwerkingspartners;
  • Je bereidt en zit de bestuurs- en ledenvergaderingen voor en zorgt voor naleving van de besluiten.

Wat breng jij mee?

• Je bent betrokken bij SV Leidschenveen en draagt de vereniging een warm sporthart toe;
  • Je bent een verbindende teamspeler met visie en kunt anderen inspireren;
  • Je bent zichtbaar en gemakkelijk te benaderen door onze leden (en hun ouders);
  • Je hebt bij voorkeur een netwerk van bedrijven of instellingen in de regio en haalt er plezier uit deze contacten te onderhouden en uit te bouwen.

Inschatting tijdsbesteding

Gemiddeld ben je 4 tot 6 uur per week actief voor de vereniging.

Wat kun jij van ons verwachten?

De functie van voorzitter is op basis van vrijwilligheid. Hier staat geen vergoeding tegenover maar natuurlijk wel sportplezier, dankbaarheid en waardering van de leden en een actief team van vrijwilligers waarmee je samen het verschil maakt!

Heb je interesse in deze functie of wil je meer weten? Dan kun je contact opnemen met Laura de Jong via  [email protected].

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder