Vrijwilligerscommissie

11-06-2023

Vrijwilligerscoördinator

Een enthousiaste netwerker, organisatietalent en spin in het web. Dat is de Vrijwilligerscoördinator die wij zoeken!

SV Leidschenveen is een gezonde en groeiende sportvereniging die de kernwaarden Respect, Plezier, Sportiviteit en Gastvrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Wij draaien 100% op de inzet van geweldige vrijwilligers die het voor onze leden mogelijk maken om iedere week hun hobby weer uit te oefenen. Als Vrijwilligerscoördinator draag je eraan bij dat we voldoende vrijwilligers hebben en dat zij zich optimaal kunnen inzetten voor de vereniging.

Een greep uit jouw werkzaamheden

• Je ondersteunt en begeleidt vrijwilligers zodat ze met plezier hun taken uit kunnen voeren;
  • Je werft nieuwe vrijwilligers en zet daar desgewenst wervingsacties voor op;
  • Je voert gesprekken met vrijwilligers en brengt hun ideeën, wensen en ondersteuningsbehoefte in kaart;
  • Je doet voorstellen aan het bestuur om het vrijwilligersbeleid verder te verbeteren.

Wat breng jij mee?

• Je bent betrokken bij SV Leidschenveen en kent de mensen en cultuur doordat je met regelmaat op het sportcomplex aanwezig bent;
  • Je hebt een natuurlijk enthousiasme, houdt van netwerken en vindt het leuk om mensen te motiveren;
  • Je hebt oog voor de vrijwilligers en ziet ook regelmatig hoe zij in de praktijk met hun rol omgaan.

Inschatting tijdsbesteding
De gemiddelde tijdsbesteding van de Vrijwilligerscoördinator is 2-4 uur per week.

Wat kun jij van ons verwachten?
De functie van Vrijwilligerscoördinator is op basis van vrijwilligheid. Hier staat geen vergoeding tegenover maar natuurlijk wel sportplezier, dankbaarheid en waardering van de leden!

Heb je interesse in deze functie of wil je meer weten? Dan kun je contact opnemen met Laura de Jong via  [email protected].

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder