Bestuur draagt Edwin Eekhof voor als voorzitter

25 november 2020 9:45

Beste leden,

We zijn verheugd jullie te kunnen laten weten dat we Edwin Eekhof voordragen voor de functie van voorzitter binnen ons bestuur. Op de voorzittersvacature heeft 1 kandidaat gereageerd, Edwin. Met hem zijn positieve gesprekken gevoerd en wij kijken ernaar uit om met hem samen te werken. Edwin brengt vanuit zijn professie belangrijke ervaring en contacten mee die het mogelijk maken om onze jonge vereniging verder te laten groeien en binnen de Haagse sportwereld nog nadrukkelijker op de kaart te zetten. Edwin is via zijn voetballende dochter, die in de MO9 speelt, al verbonden aan onze vereniging.

De Algemene Ledenvergadering, die op 21 januari 2021 plaatsvindt, benoemt het nieuwe bestuur. Dan vindt, bij instemming van de vergadering, de voorzitterswissel plaats.

Edwin introduceert zichzelf hierbij alvast kort aan jullie:
Ik ben Edwin Eekhof, ben getrouwd met Claudya en heb twee kinderen Eduard en Ann. Ben nu voor het derde jaar actief bij SV Leidschenveen en dit seizoen als teamouder betrokken bij de MO9-1 van mijn dochter Ann. Ik ben alle vele jaren werkzaam in de sport en onderwijs en wil als voorzitter van SVL de komende jaren met behulp van de rest van het bestuur, de verschillende commissies, maar vooral ook al de leden en vrijwilligers van de vereniging verder groeien naar een nog sterkere, stabiele vereniging in de stad Den Haag, maar vooral in de wijk Leidschenveen-Ypenburg.

Ed.cambo_2_2.jpg