1 & 2 juni : toernooi SV Leidschenveen! Jij bent er toch ook bij?

17 april 2024 16:00

⚽️ 8e JEUGDVOETBALTOERNOOI SV LEIDSCHENVEEN ⚽️

Op 1 en 2 juni 2024 vindt het jaarlijkse jeugdvoetbaltoernooi van SV Leidschenveen weer plaats, voor jongens en meiden.

In totaal zullen dit jaar maar liefst 156 teams van 37 clubs strijden op de prijzen. Ieder team speelt 3 wedstrijden van 20 minuten en gaat met een beker en vaantjes naar huis. Het toernooi is compact georganiseerd: in 2,5 uur tijd speel je een compleet toernooi, dus geen lange wachttijden tussen de wedstrijden.

🙌 Nieuw dit jaar is een een avondtoernooi op zaterdag voor de JO/MO15 .

Wij zorgen voor een 🎵 DJ  🎶 en maken er een tof feestje van !

De inschrijving is erg hard gedaan en alle poules zitten inmiddels vol. Het is nog wel mogelijk om je aan te melden voor een plekje op de reservelijst.

Alle informatie over het toernooi is te vinden op onze Tournify website.

➡️ Ben je op zoek naar de uittoernooien waarvoor teams van SV Leidschenveen zijn ingeschreven, klik dan HIER.

➡️ Wil je ons toernooi, één van de grootste uit de regio met >3000 bezoekers in twee dagen, sponsoren? Dat zou heel tof zijn! Neem dan contact op met de toernooicommissie.

📩 Vragen? Mail de toernooicommissie:

SVL_2024-2.jpg