Aankondiging Algemene Ledenvergadering 23 november 2023

8 november 2023 16:30

In de kantine vindt donderdag 23 november 2023 de jaarlijkse Algemene Leden Vergadering plaats. Leden en ouders zijn welkom. Op de agenda staan naast de reguliere onderdelen als het jaarverslag, de jaarrekening en het vaststellen van de begroting voor volgend jaar, ook een aantal zaken ter besluitvorming. Dus wil jij je stem laten horen, kom dan 23 november naar de ALV. De inloop is vanaf 19.40 uur en de vergadering start om 20.00 uur. De agenda en alle vergaderstukken zijn via een link in de whatsappgroepen van de Teams gedeeld en tevens per mail toegezonden.