Bericht van de penningmeester

8 september 2023 10:00

De voetbalcontributie voor seizoen 2023-2024 zal in de week van 18 September worden gefactureerd via ons platform ClubCollect. In ClubCollect kunt u een betaalmogelijkheid kiezen (iDeal of incasso) en kiezen voor 1 of 2 termijnen. Om de betaling te voldoen dient deze keuze gemaakt te worden. Voor de houders van een Ooievaarspas geldt dat u een uitnodiging krijgt om langs te komen met de pas. Ik verwacht deze binnenkort te kunnen sturen per mail. Heeft u geen mail ontvangen voor 15 september neem dan contact op met mij via [email protected].

Met vriendelijke groet,
Nick Burgers