Welkomstwoord van het bestuur

31 augustus 2023 20:00

We mogen weer!

Na een welverdiende vakantie barst het voetbalseizoen weer los. Achter de schermen is hard gewerkt om van start te kunnen, denk aan het indelen van de teams, vervangen van de doelnetten, zorgen voor trainers en teamouders voor alle teams, barinkopen en nog veel meer.

Welkom_bestuur_2023-2024_2.png

Bijzonderheden van dit seizoen zijn natuurlijk dat we starten in ons nieuwe tenue en dat we binnenkort licht op veld 1 hebben!

Dit alles is alleen mogelijk door de inzet van al onze vrijwilligers, want samen maken we de vereniging. Bedankt allemaal voor jullie inzet! We hebben nog een aantal sleutelposities te vervullen. Zo zoeken we een nieuwe Voorzitter, een Vrijwilligerscoördinator, leden voor de zaterdagdienst en een materiaalman of -vrouw. Meer info vind je via onderstaande link en neem vooral contact met ons op als je interesse hebt, we vertellen je er graag meer over.

Graag binnenkort weer tot ziens op ons sportterrein en een fijn en sportief seizoen gewenst!

Bestuur SV Leidschenveen

Klik op de afbeelding om naar de vacatures te gaan.

Poster_vacatures_2023.jpg