Terugkoppeling ALV: Edwin Eekhof benoemd tot voorzitter

8 februari 2021 21:45

De Algemene Ledenvergadering heeft Edwin Eekhof benoemd tot voorzitter van SV Leidschenveen. Dit gebeurde donderdag 21 januari tijdens de Algemene Ledenvergadering. Deze vergadering vond, vanwege de Corona-beperkingen, voor het eerst digitaal plaats. Eekhof was de enige kandidaat voor het voorzitterschap. De ALV herbenoemde tevens de overige bestuursleden: Pascalle de Ruyter (Tennis), Reinier Müller (Voetbal), Marcel Walravens (Secretaris), Nick Burgers (Penningmeester), Léon Munier (Algemeen) en Patricia van Schoonhoven (Algemeen).

Edwin Eekhof brengt vanuit zijn professie belangrijke ervaring en contacten mee die het mogelijk maken om onze jonge vereniging verder te laten groeien en binnen de Haagse sportwereld nog nadrukkelijker op de kaart te zetten. Edwin is via zijn voetballende dochter, die in de MO9 speelt, al verbonden aan onze vereniging.

Geen contributieverhoging en alleen nog maar met PIN betalen vanaf 1 juli
De ALV heeft verder de geactualiseerde statuten en huishoudelijk reglement vastgesteld, net als de begroting voor 2021. Ook heeft ze ingestemd met een gelijkblijvende contributie voor onze voetbal- en tennisleden. Het bestuur is verheugd dat ze, ondanks de Coronabeperkingen, geen verhoging van de contributie hoeft door te voeren. De ALV stemde daarnaast in met het voorstel van de Penningmeester om cashless betalen in te voeren. Dat betekent dat er met ingang van 1 juli van dit jaar niet meer contant kan worden betaald in de kantine. In aanloop naar deze datum brengen we dit nog uitgebreid onder de aandacht van de leden en bezoekers.

Speerpunten
Tijdens de ALV presenteerde het Bestuur tot slot haar speerpunten voor dit jaar. Jullie vinden de presentatie ervan hieronder. Bij het speerpunt ‘invullen bestaande vacatures’ hoort ook de functie van vrijwilligerscoördinator. Hier is een kandidaat voor in beeld. Deze krijgt ook de vraag om het beleid verder uit te werken.

tempImageuiQZQE.jpg

tempImagexSY5jU.jpg