Tussenstand Grote Clubactie

26 oktober 2020 12:45

Beste verkooptalenten en ouders,

Op 19 september jl. zijn jullie enthousiast van start gegaan met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie. Het is geweldig om te zien dat er al een heleboel loten zijn verkocht! De boekjes zijn nog niet ingezameld (hierover later in dit bericht meer), maar we kunnen al wel de tussenstanden aan jullie doorgeven van de online verkochte loten!

We zijn er ontzettend trots op dat jullie in 1 maand tijd (!) liefst 806 online loten hebben verkocht. Nog slechts 444 te gaan voor we ons doel hebben bereikt! Er zijn op dit moment al 12 lotenverkopers die in aanmerking komen voor een “20-loten waardebon”. Nieuwsgierig wat er allemaal op de waardebon staat? Alle gave acties en kortingen die jij verdient wanneer je 20 loten of meer hebt verkocht kun je hier bekijken.

De individuele online topverkopers (tot nu toe), zijn Ryan (JO11), Lukas (JO10) en Issam (JO8). Fantastisch gedaan, ga zo door!

Lukas was tevens zo aardig om wat verkooptips te delen. De belangrijkste tips van Lukas:

1. Neem een kort filmpje op
  2. Kijk of je ouders groepsapps hebben voor vrienden en/of familie of maak de groepsapp zelf aan (als dit mag van je ouders)
  3. Deel je filmpje in de groepsapps, uiteraard met persoonlijke verkooplink
  4. Bedank iedereen voor het kopen van een lot (zo doen ze volgend jaar weer mee!)

Ook is er een aantal teams in de race voor mooie trainingspakken:

Team JO10-1 heeft al 70 loten online verkocht, met 6 lotenverkopers.

Team JO10-2 heeft al 61 loten online verkocht, met slechts 1 lotenverkoper

Team JO8-2 heeft al 82 loten online verkocht, met 5 lotenverkopers

Eén van de voorwaarden om in aanmerking te komen voor de trainingspakken voor het hele team, is dat iedere speler minimaal 1 lot heeft verkocht. Uiteraard worden hier de papieren loten nog bij opgeteld. Dus zit je in een van die teams en heb je nog geen loten verkocht? Ga dan gauw aan de slag.

Wil je nog verkooptips? Bekijk dan dit filmpje!

Boekjes inleveren

Vanwege de Corona-maatregelen is het helaas niet mogelijk om de boekjes in het clubgebouw te komen inleveren. Dit jaar kun je jouw boekje bij je eigen trainer(s) inleveren.

Heb je een vol boekje of ben je klaar met verkopen? Lever je boekje dan vóór 15 november in bij jouw trainer. Eerder mag uiteraard ook! Boekjes die later worden ingeleverd, worden mogelijk niet meer meegeteld.

Nog heel veel succes en plezier gewenst met verkopen!

Namens de Sponsorcommissie,

Dennis Kantoor