Clupdate 3: Verkoopboekjes inleveren en tussenstand online verkoop

11 november 2022 16:00

Dennis Kantoor

Zoals eerder aangekondigd, is morgen de laatste dag waarop je de verkochte papieren loten (oftewel verkoopboekjes) kunt inleveren achter de bar. De komende week worden deze loten allemaal handmatig ingevoerd, zodat we op 21 november weten wat het eindresultaat is van de Grote Clubactie 2022!

Voldoet jouw team aan alle voorwaarden?
Belangrijk om te benadrukken, is dat er aan het winnen van de SVL-teamprijzen wel enkele voorwaarden zijn verbonden. Zo geldt er een minimum voor het aantal verkochte loten en ook dient iedere speler van een team een lootje te hebben verkocht.
Klik hier voor meer informatie over de voorwaarden.

Voor de individuele prijzen geldt dit uiteraard niet. Wie de meeste loten heeft verkocht, die wint! En de nr 2... en de nr 3 dan.... ;-)

Zie hier de tussenstand van 11 november 2022 (uitsluitend online):

Tussenstand_11-11-2022.jpg

Het is heel erg spannend aan de top! Wie gaat er met de prijsjes vandoor? Is het een online lotenverkoper uit de top 3 of is er een gevaarlijke outsider die ontzettend veel papieren loten heeft verkocht uit het verkoopboekje?

En welke teams gaan er met de prijzen vandoor? Lukt het de JO7-3 bijvoorbeeld om nog 6 loten extra te verkopen? Maar wat als de JO11-1 opeens besluit om 5 lootjes per speler extra te verkopen? Dan staan zij opeens bovenaan… en wat als de JO12-1 10 volle lotenboekjes heeft ingeleverd? Kortom, er is nog niets te zeggen over wie er met een prijsje vandoor gaat.

Einddatum verkoop papieren loten (verkoopboekjes)  12 november 2022
Einddatum verkoop online loten  21 november 2022

Stuur dus deze week nog even via Whatsapp de link door van jouw persoonlijke verkooppagina aan familie, vrienden en kennissen! Of deel je link (opnieuw) op social media, lekker easy, snel en effectief!
WhatsApp-logo.jpg

Succes met de laatste lootjes!

Groetjes,
Sponsorcommissie SV Leidschenveen