Inschrijfformulier voetbal

Inschrijven voor lidmaatschap voetbal

De persoonsgegevens
Van de in te schrijven speelster/speler

KNVB
Is de in te schrijven speelster/speler al lid (geweest) bij een andere voetbalvereniging?

Lidmaatschap broer/zus
Is een broer of zus al lid?

Lidmaatschap Sportvereniging Leidschenveen
Notitie: Bij combinatie van voetbal en tennis op één lidmaatschap 50 euro korting

Vrijwilligers
Onze vereniging bestaat geheel uit vrijwilligers. Dat betekent dat alle taken en rollen binnen de vereniging door ouders worden vervuld.

Als ouder, verzorger of lid lever ik 3x per seizoen een bijdrage aan de (kantine)dienst van mijn team.

Hoe wil jij je daarnaast inzetten voor de vereniging?

Contributiebetaling
De contributie voor het voetbal lidmaatschap geldt voor één seizoen. Een seizoen loopt van juli tot en met juni in het volgende jaar. Het lidmaatschap wordt aan het einde van ieder seizoen automatisch verlengd.

Opzeggen kan via een e-mail aan de ledenadministratie. Dit kan tot 31 mei in het lopende seizoen.

ClubCollect
ClubCollect (www.clubcollect.com) verzorgt namens Sportvereniging Leidschenveen het innen van de contributie. ClubCollect biedt de mogelijkheid om via iDeal of automatische incasso te betalen.

Je wordt via e-mail en/of SMS uitgenodigd om te betalen. Open dit bericht, klik op de link en geef je betaalvoorkeur aan.

Akkoord
Met het versturen van het inschrijfformulier ga ik akkoord met de statuten, reglementen en het privacy regelement van Sportvereniging Leidschenveen.

Deze zijn te vinden op www.svleidschenveen.nl

* = verplicht