Voetbalkleding

In 2023 we ons oude tenue ingewisseld voor een nieuw eigentijds tenue. Het nieuwe tenue bestaat uit een nieuw shirt en een nieuw short. Vanaf het nieuwe seizoen 2023-2024 is iedereen verplicht dit nieuwe tenue te dragen. De Rabobankshirts mogen na 1 juli 2023 niet meer gedragen worden. Leden die opgezegd hebben, leveren het oude shirt in aan het einde van het seizoen. Overige leden leveren het oude shirt in bij de aanschaf van het nieuwe tenue.

Kosten
De afgelopen 5 jaar werd het shirt kosteloos ter beschikking gesteld. Door het wegvallen van de sponsor is dat niet meer mogelijk. Samen met Sport 2000 Voorburg en JAKO hebben we tijdelijk een introductiepakket kunnen samenstellen. Het introductiepakket kost € 30,00 en bestaat uit het nieuwe shirt, short en sokken. Na 16 september 2023 kost het pakket € 76,00 (shirt € 44,95; short € 15,95 en sokken 14,95). Vaste keepers krijgen in plaats van het pakket eenmalig kosteloos een keepersshirt. Voorwaarde voor het verkrijgen van het introductiepakket of keepersshirt is dat het oude shirt wordt ingeleverd.

Na 23 augustus 2023 is het introductiepakket verkrijgbaar bij Sport 2000 Voorburg. Na 16 september 2023 geldt de normale prijs.
 Genoemde prijzen gelden in 2023!

Vragen?

Voor vragen kun je mailen naar [email protected]

Tassen of trainingspakken sponsoren?

Het is mogelijk om teams te sponsoren met bijvoorbeeld trainingspakken of teamtassen. Heb je interesse, stuur dan een mail naar [email protected].

Voetbalkleding-Sporttas.jpg

Contactformulier