Vrienden van Leidschenveen

Verschillende sportactiviteiten bij onze vereniging vinden samen plaats onder de Vrienden van SV Leidschenveen. Het gaat naast hardlopen om Zondagochtendvoetbal (Zoovo) en 35+ voetbal. Voor 35 euro per seizoen ben je al vriend van onze vereniging.

Zondagochtend- en 35+-voetbal

SV Leidschenveen faciliteert ook voetbalmogelijkheden voor diegenen die graag een balletje trappen, maar niet de mogelijkheid hebben om elke zaterdag (of zondag) op het veld te staan.

Zondagochtendvoetbal (Zoovo)
Zoovo is geen onderdeel van SV Leidschenveen, maar een al 15 jaar durend initiatief van een aantal voetbal liefhebbers uit de omgeving. Jong, oud, goed en wat minder goed, komen iedere zondagochtend tussen 10:00 en 11:30 samen om onderling te voetballen. Dit vanwege het sportieve oogpunt en de liefde voor het spelletje. Maar ook voor de sociale component, want ze sluiten altijd af met een drankje en Zoovo’ers letten onderling op elkaar. Het is ongedwongen, niet verplicht en wie komt die doet mee in een onderlinge partij. De laatste zeven jaar doet Zoovo dit in samenwerking met, en op de velden van, SV leidschenveen.
Wil je eens meedoen? Kom gewoon op zondagmorgen langs of neem even contact op via de Facebookpagina van Zoovo.

35+-voetbal
Eens in de drie weken wordt op vrijdagavond door 35+-voetbal een vriendschappelijk (7x7) toernooi georganiseerd met bevriende verenigingen. Plezier en sportiviteit zijn hierbij de belangrijkste ingrediënten. De data van de toernooien vind je in de agenda. Wil je meedoen? Stuur een mailtje naar [email protected]

SVL Zovoo