Bestuursnieuws

15 juni Hollandse Avond bij SVL!

Gisteren, 18 april 14:00  Op zaterdag 15 juni organiseren we een Hollandse avond met niemand minder dan Marc Lapré.meer »

Gratis voetbalclinics voor meiden op 12 en 17 mei!

17 april 16:15  Op 12 en 17 mei organiseert SV Leidschenveen gratis voetbalclinics exclusief voor meiden ⚽💕meer »

1 & 2 juni : toernooi SV Leidschenveen! Jij bent er toch ook bij?

17 april 16:00  ⚽️ 8e JEUGDVOETBALTOERNOOI SV LEIDSCHENVEEN ⚽️ Op 1 en 2 juni 2024 vindt het jaarlijkse jeugdvoetbaltoernooi van SV Leidschenveen weer plaats, voor jongens en meiden. In totaal zullen dit jaar maar liefst 156 teams van 37 clubs strijden op de prijzen. Ieder team speelt 3 wedstrijden van 20 minuten en gaat met een beker en vaantjes naar huis. Het toernooi is compact georganiseerd: in 2,5 uur tijd speel je een compleet toernooi, dus geen lange wachttijden tussen de wedstrijden. meer »

Vanaf heden eigen beker of bidon meenemen naar SVL

16 januari 20:45  Door nieuwe wetgeving mogen per 1 januari 2024 wegwerpbekers die plastic bevatten niet meer worden gebruikt. Dit geldt ook voor kartonnen bekers die we bij SVL gebruiken.meer »

SVL Voetbalkamp O10 t/m O13 - 24 t/m 26 mei 2024

4 januari 17:00  9e editie SVL Voetbalkamp: ga mee! Beste voetbalfanaten van SV Leidschenveen, Het is bijna zover! De 9e editie van het SVL Voetbalkamp staat voor de deur en dit jaar belooft het een onvergetelijk avontuur te worden, helemaal in de geest van het Europees Kampioenschap 2024! We nodigen alle enthousiaste spelers en speelsters van O10 tot en met O13 uit om deel te nemen aan dit geweldige, jaarlijks terugkerende evenement.meer »

Doe mee met ons SVL Champions League Zaalvoetbaltoernooi!

18 november 7:45  Zin in actie in de kerstvakantie? Doe mee met ons SVL Champions League Zaalvoetbaltoernooi! Wanneer: zaterdag 6 en zondag 7 januari 2024 Waar: Sporthal Leidschenveen Voor wie: alle SVL teams van O7 t/m O23meer »

Ga naar archief