Uitnodiging: ijshockeywedstrijd HIJS HOKIJ vs CHIEFS uit Leuven, België

25 januari 2023 9:45

Op vrijdag 27 januari 2023 speelt Hijs Hokij voor de BeNe League tegen het Belgische Chiefs uit Leuven! Jammer genoeg verloor Hijs Hokij in Leuven afgelopen zaterdag met 7-4. Revanche is dus nodig in eigenhuis de 27e!

Aan ons de eer om alle coaches, teamleden, ouders, partners, familie, kinderen, broertjes, zusjes en vriendjes of vriendinnetjes uit te nodigen om op vrijdag 27 januari een wedstrijd van deze geweldige sport bij te komen wonen! Alles en iedereen is welkom!

De wedstrijd begint om 20:30 uur. Vanaf 19:00 uur zijn jullie van harte welkom in De Uithof!

Wil je graag naar de wedstrijd?

Stuur dan een email met jouw naam, team en het gewenste aantal kaartjes naar [email protected].
De kaartjes krijg je uiterlijk a.s. vrijdag om 15.00 uur via email toegestuurd.

Alvast heel veel plezier gewenst!

hijshokij2.jpg

Lees meer over: