SV Leidschenveen zoekt een nieuwe voorzitter

26 september 2020 12:00

Marc Rooijakkers heeft laten weten zich tijdens de ALV niet herkiesbaar te stellen als voorzitter. Het bestuur dankt Marc voor zijn inzet als voorzitter van onze vereniging. Zijn vertrek betekent dat wij op zoek zijn naar een nieuwe voorzitter. Herken jij je in dit profiel:

Als voorzitter van SV Leidschenveen... ben je een echt verenigingsmens. Je bent of wordt een bekend gezicht binnen de vereniging. Je bent zichtbaar en aanspreekbaar voor alle leden, vrijwilligers en ouders van leden.

Als voorzitter van SV Leidschenveen... heb je affiniteit met sport, liefst met voetbal en tennis.

Als voorzitter van SV Leidschenveen... sluit je aan bij onze kernwaarden (plezier, respect, sportiviteit en gastvrijheid) en draag je die uit

Als voorzitter van SV Leidschenveen... geef je leiding aan de verdere ontwikkeling van de vereniging en de rol die het bestuur daarin heeft.

Als voorzitter van SV Leidschenveen... ben je het gezicht naar buiten toe en vertegenwoordig je ons in overleg met externe partijen.

Als voorzitter van SV Leidschenveen... draag je met jouw kennis en ervaring eraan bij SV Leidschenveen de leukste club te maken van Den Haag en omgeving.

Spreekt dit je aan? Maak dan uiterlijk dinsdag 3 november 2020 met een korte motivatie je interesse kenbaar via [email protected].