Doe jij al mee met de SV Leidschenveen WK-poule?

12 oktober 2022 16:00

Het is weer bijna zover!

Van 20 november t/m 18 december 2022 zullen 32 landen strijden om de wereldtitel in Qatar. Nederland start het toernooi met een wedstrijd tegen het Senegal van o.a. Sadio Mané (Bayern München) en Kalidou Koulibaly (Chelsea).

Zeggen deze namen je niets? Niet getreurd, ook als je niet zoveel van voetbal weet, kun je meedoen en dit dus aan jouw CV toevoegen.

Ook dit WK heeft SV Leidschenveen een WK-poule aangemaakt via Scorito waar alle leden dit keer GRATIS aan kunnen deelnemen. Ook als je geen grote voetbalkenner bent, kun je eenvoudig meespelen!

Het gaat uiteraard om de eeuwige roem, maar er zijn ook weer leuke prijzen beschikbaar gesteld door het bestuur. Hierover later meer!

Klik op deze link om je aan te melden voor de SV Leidschenveen WK-poule

LET OP: Alleen (familieleden van) leden kunnen zich aanmelden voor de WK-poule! Registreer je dus onder je echte naam, zodat de prijzen kunnen worden uitgereikt. Uiteraard ben je vrij om een eventuele nickname te gebruiken in het spel.

Heb je eerder al een keer meegedaan aan een EK of WK-poule, dan heb je als het goed is een uitnodiging via email ontvangen.

Alvast heel veel succes gewenst!

Namens de sponsorcommissie,

Dennis Kantoor