Rabobank en SV Leidschenveen de komende twee jaar partners

21 maart 2021 11:00

Rabobank is ook de komende twee jaar hoofdsponsor van SV Leidschenveen. De Haagse sportvereniging en de coöperatieve bank tekenden onlangs een nieuw tweejarig contract. Dat betekent dat Rabobank ook de komende twee jaar op de voetbalshirts van de vereniging prijkt. Daarnaast hebben beide partijen gezamenlijke maatschappelijke initiatieven voor ogen op het gebied van onder meer gezonde voeding en duurzaamheid.

Kersverse voorzitter van SV Leidschenveen Edwin Eekhof en directeur coöperatieve Rabobank regio Den Haag Harry Wientjens, zijn verheugd met de overeenkomst. Eekhof: “De kernwaarden van SV Leidschenveen zijn plezier, respect, sportiviteit en gastvrijheid. Deze passen bij de waarden van Rabobank. We zijn er trots op dat Rabobank haar steun aan onze nog jonge vereniging continueert.”
Wientjens: “Rabobank & SV Leidschenveen, dat is goed voor de club en goed voor de buurt. Met elkaar versterken we de club door bijvoorbeeld het creëren van een gezonde kantine. Daarnaast wordt de buurt steeds meer betrokken bij de club, bijvoorbeeld door het openstellen van de ruimtes voor andere doeleinden dan sport."