Voetbalnieuws

Doe mee met ons SVL Champions League Zaalvoetbaltoernooi!

18 november 7:45  Zin in actie in de kerstvakantie? Doe mee met ons SVL Champions League Zaalvoetbaltoernooi! Wanneer: zaterdag 6 en zondag 7 januari 2024 Waar: Sporthal Leidschenveen Voor wie: alle SVL teams van O7 t/m O23meer »

Bericht van de penningmeester

8 september 10:00  De voetbalcontributie voor seizoen 2023-2024 zal in de week van 18 September worden gefactureerd via ons platform ClubCollect. In ClubCollect kunt u een betaalmogelijkheid kiezen (iDeal of incasso) en kiezen voor 1 of 2 termijnen. Om de betaling te voldoen dient deze keuze gemaakt te worden. Voor de houders van een Ooievaarspas geldt dat u een uitnodiging krijgt om langs te komen met de pas. Ik verwacht deze binnenkort te kunnen sturen per mail. Heeft u geen mail ontvangen voor 15 september neem dan contact op met mij via [email protected]. Met vriendelijke groet, Nick Burgers Penningmeester

20% korting op SVL trainingskleding bij Sport 2000