Resultaten Grote Clubactie 2021

24 december 2021 10:30

Beste (ouders van) lotenverkopers,

Alle verkochte loten zijn inmiddels geteld en wat hebben jullie dit jaar ontzettend je best gedaan! Met elkaar hebben jullie maar liefst een bedrag van € 4.875,24 weten te realiseren, wat ten goede komt aan onze mooie vereniging! Heel veel dank aan- en vele complimenten voor- alle lotenverkopers en hun ouders als enthousiaste aanjagers van dit succes!

Onze doelen
De vereniging zijn wij met elkaar en dus zetten we de beste verkopers in het zonnetje, maar ook profiteren een aantal teams van deze geweldige opbrengst. Daarnaast zal het bedrag besteed worden aan het verder inrichten van het plein voor ons clubgebouw, zodat (als er straks weer volop publiek aanwezig mag zijn) we ook op deze mooie plek gezellig met elkaar kunnen samenkomen. Wat overblijft, zullen we gebruiken voor overige zaken zoals bijvoorbeeld ons 10-jarige lustrumfeest dat halverwege volgend jaar staat gepland.

Heb je een lootje gekocht?
Dan kun je al sinds 9 december via deze link checken of je een prijs hebt gewonnen: www.lotchecker.clubactie.nl

Prijswinnaars
De sponsorcommissie van SVL feliciteert Lukas (JO11-3), Oryan (JO11-1) en Lynn (MO13-2) met het winnen van de individuele prijzen voor de lotenverkopers! Ook feliciteren we de JO11-1 en JO11-2 met het behalen van de 1e en 2e plaats als best verkopende (complete) teams!

Helaas is er dit jaar geen nummer 3. Een van de voorwaarden om in aanmerking te komen voor de teamprijzen, is dat iedere speler minimaal 1 lot verkoopt. Dit is buiten de top 2 geen enkel team gelukt dit jaar.

Landelijke hoofdprijs voor teams
Iedere lotenverkoper kon zijn/haar team opgeven voor de landelijke teamprijzen. Inderdaad, je raad het al…. Een van onze teams heeft de hoofdprijs gewonnen en heeft hiermee een Masita teamprijs t.w.v. maar liefst € 2.000,00 gewonnen! De prijs kan gebruikt worden voor sportoutfits en sportartikelen voor het hele team.

We kunnen de JO11-2 feliciteren met het winnen van deze hoofdprijs! De prijs is inmiddels uitgereikt door de directeur van de Grote Clubactie.

WhatsApp_Image_2021-12-24_at_12.27.08_PM.jpeg

In januari zal de sponsorcommissie contact opnemen met alle prijswinnaars en/of teamouders van de winnende teams.

Namens de sponsorcommissie,

Dennis Kantoor