Clubkampioenen SVL strijden op het NK Shoot Out

23 juni 2021 15:30

Zes SVL clubkampioenen streden zondag 20 juni tijdens het Nederlands Kampioenschap Shoot Out voor de titel. Zij werden ontvangen op de KNVB Campus in Zeist. Hoe kon het mooier op het terrein waar ook het Nederlands elftal zich voorbereidde op hun volgende wedstrijd voor het EK2021.

De inzet was hoog, de concurrentie groot en de keepers stonden op scherp. Voetballers in de leeftijden O8 tot en met O13 van amateurverenigingen uit heel Nederland gingen voor de titel. We hebben supermooie passeerbewegingen en subtiele lobjes gezien. Yassin (O10) is het dichtst bij de titel geweest, maar moest helaas één concurrent voor laten gaan. Gijs, Yamin, Yassin, Yorick, Suze en Tunahan jullie hebben de SVL eer hoog gehouden! Een mooi evenement, georganiseerd door Football Acumen, dat volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar is.

WhatsApp_Image_2021-06-21_at_20.43.27.jpeg

WhatsApp_Image_2021-06-21_at_20.41.19.jpeg