Prijswinnaars Grote Clubactie bekend

8 februari 2021 20:45

Beste verkooptalenten en ouders,

Van 19 september t/m 8 december 2020 hebben jullie met elkaar ontzettend veel loten verkocht voor de Grote Clubactie! Het was geweldig om het enthousiasme te zien bij alle lotenverkopers, maar ook zeker bij jullie ouders, trainers, coaches en teamouders.

Door dit gezamenlijke enthousiasme is er in 2020 een recordbedrag opgehaald voor de vereniging. Enkele leuke feitjes:

Totale opbrengst: € 4.365,60
Verkochte loten: 1819
Aantal lotenverkopers: 140
Percentage online verkoop: 91% (!)

Inmiddels zijn we in gesprek met Dunea over de plaatsing van het duurzame watertappunt. We hopen dit nog voor de zomer te realiseren, zodat je altijd je bidon kunt vullen als je dorst hebt.

Er waren sportieve prijzen te winnen voor de bestverkopende leden en de bestverkopende teams. Op de foto zien we de reactie van het bestverkopende team: JO10-1. Zij hebben samen 254 loten verkocht en dat levert het hele team een stoer trainingspak op.

De tweede plaats voor de bestverkopende teams gaat naar de JO10-3 met 180 verkochte loten. Iedereen van dit team krijgt een SVL sporttas met zijn eigen naam er op.

PHOTO-2021-02-01-11-33-20.jpg

En het derde bestverkopende team is de JO8-2 met 152 loten. Zij krijgen als team een waardebon van Verhage waar ze met elkaar lekker kunnen eten zodra de situatie het weer toelaat.

Naast de teamprestaties zijn er ook beloningen voor spelers die meer verkocht hebben dan andere spelers. De top 3 bestverkopende leden zijn:

Isam Boutkabout met 74 loten. Isam krijgt een trainingspak of hoodie. Mag je zelf uitkiezen.

Ryan Bhaggoe met 67 loten. Ryan krijgt een sporttas.

Tom Hogenelst met 64 loten krijgt een Adidas voetbal.

20210120_162131.jpg   PHOTO-2021-02-01-11-33-21.jpg

Dank jullie wel voor jullie inzet en van harte gefeliciteerd met de prijzen!

Laten we er in 2021 opnieuw een succes van maken! Hierbij is de inzet van jullie allemaal nodig. Heb je leuke ideetjes om de actie tot een groot succes te maken, suggesties voor de prijzen of wil je onderdeel uitmaken van het projectteam “Grote Clubactie”? Stuur dan even een mailtje naar [email protected] of benader de coördinator, Dennis Kantoor, persoonlijk of via de app.

Blijf gezond en hopelijk tot binnenkort!

De sponsorcommissie