SV Leidschenveen verkoopt weer loten voor de Grote Clubactie!

23 september 2022 9:30

De landelijke lotenverkoop van de Grote Clubactie start zaterdag 24 september. Dit jaar is het extra feestelijk, want de Grote Clubactie bestaat alweer 50 jaar!

Ook wij doen mee en we willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons om het plein voor het clubgebouw verder in te richten én we hopen met de opbrengst elektronische scoreborden te kunnen plaatsen op onze velden.

Een lot kost €3,- per stuk, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verkoopboekje met QR-code

Kopers kunnen met hun telefoon een lot kopen door de QR-code op de voorkant van het verkoopboekje te scannen. Ieder boekje kan worden voorzien van een sticker, zodat iedere verkoop direct op jouw naam wordt geregistreerd. Hoe dit precies in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

Verkoopboekjes liggen vanaf zaterdag 24 september voor ieder team klaar achter de bar in het clubgebouw en worden uitgereikt door het barpersoneel. De link naar de persoonlijke verkooppagina zullen alle leden op 24 september per email ontvangen.

Tip: Deel de link naar jouw persoonlijke verkooppagina met familie, vrienden en kennissen via Whatsapp (van je ouders). Vooral groepsapps werken heel goed, omdat de deelnemers in de groepsapp elkaar dan lekker kunnen opjutten! Leg wel even goed uit waar het voor is door een leuk bericht of filmpje toe te voegen.

We doen het samen

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en mensen uit de omgeving!

Wil je meer weten over de Grote Clubactie, ga dan naar: https://www.clubactie.nl/lotenverkopers.

Heel veel succes gewenst met de lotenverkoop! Jouw inzet is goud waard!

Sponsorcommissie SV Leidschenveen

Banners_728x90_Steunons.gif